perjantai 4. huhtikuuta 2014

Eläinkuosit, in vai out?

Selailin tuossa jokin aika sitten nettikauppoja ja huomasin, että taas on paljon eläinkuoseja vaatteissa. Minun vaatekaapistani taitaa löytyä peräti yksi leopardikuosinen paita ja sitäkään en montaa kertaa ole käyttänyt. En vain ole koskaan kunnolla lämmennyt näille eläinkuoseille vaatteissa, sisustuksessa tai ylipäätään missään. Jokin niissä minua kuitenkin viehättää, vaikka en ehkä itselleni koe niitä sopivaksi. Pari kertaa olen kynsiin jotain yrittänyt tehdä, mutta kyllästyin niihin koristeluihin aika nopeasti. Tästä huolimatta päätin nyt sitten kokeilla eläinkuoseja kynsiin.

Tilasin AetzNailzzista alennuksista muutaman uuden gel-paintin ja halusin tietenkin heti päästä kokeilemaan niitä. Tilasin aika monta rusehtavaa ja tummaa väriä ja sain idean, että näitä kaikkiahan voisin kokeilla kerralla ja tehdä jotkut eläinkuosiset kynnet. Tällaiset sain aikaan.



Sain kerrankin toteutettua kynnet aika pitkälti juuri sellaisiksi, millainen idea mielessäni olikin. Valmiita kynsiä katsellessa tuli kuitenkin aika nopeasti sellainen tunne, että ehkä nämä ei kuitenkaan ole täysin minun makuuni. Nyt kun olen näitä viikon verran katsellut, niin täytyy sanoa, että kyllä nämä sittenkin on aika kivat! Nämä näyttävät ulkona luonnonvalossa aurinkoisella ilmalla todella kivoilta, pohjaväri kun on vähän kimmeltävä ja strassit tietenkin tuo blingiä lisää, siitähän minä tykkään.

Kynsiin tein pohjalle liukuvärjäyksen käyttämällä seuraavia Mosaicin gel-painteja: opal, platina, brown platina, bronze ja black. Yksityiskohdat maalasin siveltimellä jonka olen leikannut todella ohueksi, ihan muutama karva jäljellä ja hyvin sai tehtyä tarkkaa työtä. Täplät täytin vielä hopeisella steel värillä, jotta ne erottuisi hieman paremmin. Strasseja laitoin aluksi niihin kynsiin missä on leopardi- ja tiikerikuviota. Näihin strassit on kiinnitetty top geeliin. Minusta kynnet kuitenkin kaipasi vielä pientä extraa, joten lisäsin seuravana päivänä vielä muihinkin kynsiin strassirivit, jotka liimasin crystal gluella kiinni.



Täytyy vielä hehkuttaa, että en kadu kyllä yhtään sitä että hankin sen UV-LED uunin. Olihan se kalliimpi investointi kuin perus UV uuni, mutta kerta käyttämäni geelimerkki kovettuu LED valossa niin päätin sitä kokeilla. Hyvin on kynnet kestäneet ja omien kynsien huolto vaan sujuu niin paljon nopeammin.



Jotkut ovat varmasti jo kaipailleet sitä lupaamaani kisaa, mutta minulla ei yksinkertaisesti ole nyt ollut aikaa sille. Sen läpi vienti vie kuitenkin yllättävän paljon aikaa ja koska olen sijoittanut palkintoihin taas jonkin verran, niin halusin kisaa pihdata niin pitkään, että jaksan ja ehdin sen taas kunnolla hoitamaan, silloin pääsen itsekkin nauttimaan taas sen järjestämisestä. Nyt voinkin paljastaa, että kilpailu avataan sunnuntaina! Olkaahan siis kuulolla, tässä lopuksi vähän kuvaa siitä mitä ainakin on palkintoihin tulossa ;)



Mitäs mieltä te olette kynsistä? Joko nämä eläinkuosit on nähty, vai vieläkö niitä jaksaa katsella?

8 kommenttia:

  1. Mun mielestä eläinkuosit on aina in. Varsinkin leokuosi, se on klassikko. Välillä sitä on isommilla pinnoilla, siis vaatteissa jne. välillä taas näkee enemmän asusteissa ja yksityiskohdissa.

    Mä tykkään siitä enemmän vähän hillittynä versiona, esimerkiksi just eläinkuosiset kynnet on helppo ja hauska tapa lisätä vähän eloa asukokonaisuuteen. Lisäksi mulla oli joskus sellainen spagettiolkaiminen toppi, leopardikuosinen, josta tykkäsin hirveästi! Se oli parhaimmillaan, kun sen puki neulepaidan tai -takin alle, niin että vain paidan etuosaa näkyi pikkuisen.

    Less is more. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi :) Mä mielummin katselen näitä eläinkuoseja juurikin pienemmissä määrin. Kyllähän monet vaatteet hyvältä näyttää missä sitä on, mutta en vain itse tunne sitä minun päälläni hyväksi. Vähän sama kuin pinkki, ihailen aina kavereita keillä on kirkkaan pinkkejä ihania paitoja, mutta minulla se ei tuntuisi päällä niin kivalta.

      Poista
  2. Eläinkuoseja jaksaa katsoa aina! :) Tosi upeet kynnet. Hienot. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että jaksaa katsella ja kiitos kehuista =)

      Poista
  3. Ihanat kynnet! Kyllä jaksaa kattella! :)

    VastaaPoista